Vejapjovės žiemos laikotarpis: ar reikia išleisti benziną?

drain gasoline or stabilize

Kai vejapjovė mėnesius stovi nenaudojama, jos benzinas gali sulipti į laką, dervą ir nuosėdas, kurios užkemša karbiuratorius ir kuro linijas. Praktiniai sprendimai yra visiškas kuro pašalinimas arba stabilizatoriaus pridėjimas ir variklio paleidimas, kad taip apdorotas kuras pasiektų sistemą. Kiekvienas metodas turi privalumų ir trūkumų, susijusių su laiku, saugumu ir ilgalaike rizika. Toliau pateikiami šių privalumų ir trūkumų palyginimai bei aiškūs, žingsnis po žingsnio nurodymai, kaip patikimai paleisti vejapjovę pavasarį.

Kodėl senas benzinas yra problema vejapjovėms

Vejapjovės uždaroje degalų sistemoje benzinas pradeda keistis cheminiu būdu per maždaug 30 dienų, suskaidydamas į laką, dervas ir nuosėdas, kurios prilimpa prie karbiuratoriaus purkštukų, plūdės kamerų ir degalų linijų; šie nuosėdos riboja degalų srautą, keičia oro ir degalų mišinius ir sukelia sunkią paleidimą, netolygų veikimą arba visišką variklio gedimą, jei bakas ir karbiuratorius nėra ištuštinti arba degalai nėra tinkamai stabilizuoti.

Analizė rodo, kad nuosėdos palaipsniui užkemša purkštukus ir sukelia nevienodą degimą.

Aptarnavimo paslaugas teikiantiems prižiūrėtojams patariama užkirsti kelią nuosėdų susidarymui, kad būtų išvengta brangių remontų ir užtikrintas įrangos patikimumas tiems, kurie priklauso nuo laiku atliekamos vejos priežiūros.

Ištuštinti degalus ar stabilizuoti:

Svarstant kuro išleidimo ir stabilizatoriaus naudojimo galimybes, reikia įvertinti rizikos toleranciją, turimą laiką ir norą išsaugoti benziną pavasario naudojimui; išleidimas visiškai pašalina cheminio skilimo pavojų, bet reikalauja daugiau pastangų ir gali palikti kuro likučius vamzdynuose, o stabilizavimas yra greitesnis ir išsaugo kurą, jei naudojamas šviežias kuras ir teisingos produkto dozės, tačiau priklauso nuo kruopščios cirkuliacijos ir stabilizatoriaus veiksmingumo, kad būtų išvengta lako ir nuosėdų susidarymo.

Nešališkas vertinimas palankus išleidimui, kai svarbiausia yra sumažinti remonto riziką; stabilizavimas tinka tiems, kurie teikia pirmenybę degalų taupymui ir darbo sąnaudų mažinimui, su sąlyga, kad procedūros yra tiksliai laikomasi.

Žingsnis po žingsnio: kaip tinkamai išleisti degalus iš vejapjovės

Palyginus išleidimo ir stabilizavimo riziką bei privalumus, toliau pateikiama aiški, žingsnis po žingsnio procedūra, kaip išleisti degalus iš vejapjovės degalų sistemos, siekiant sumažinti likusius lakus ir nuosėdas.

Pirmiausia dirbkite gerai vėdinamoje patalpoje; saugumo sumetimais atjunkite uždegimo žvakę. Po bakeliu pastatykite patvirtintą talpyklą ir atsukite kuro dangtelį, kad sumažintumėte slėgį. Paleiskite variklį, kol jis užges, arba naudokite sifoną arba išleidimo kamštį, kad pašalintumėte likusį benziną iš bakelio ir karbiuratoriaus kameros. Nuvalykite išsiliejusį kurą, pakeiskite pažeistus sandariklius, vėl prijunkite komponentus ir pašalinkite seną kurą pagal vietos taisykles.

Kuro stabilizatoriaus naudojimas: geriausia praktika ir patarimai

Kai benzinas laikomas ne sezono metu, tinkamai parinktas ir naudojamas kuro stabilizatorius apsaugo nuo oksidacijos ir lako susidarymo, kurie gali užkimšti karbiuratorius ir kuro linijas.

Šiose rekomendacijose vertinami stabilizatorių tipai, teisingos dozės ir laikas: įpilkite į šviežią benziną, tada keletą minučių paleiskite variklį, kad apdorotas kuras pasiektų karbiuratorių ir linijas.

Išnagrinėkite produkto savybes, teikdami pirmenybę EPA registruotiems arba gamintojo rekomenduojamiems prekės ženklams.

Tiksliai dozuokite; per didelė dozė eikvoja produktą, o per maža dozė kelia pavojų, kad apsauga bus nepakankama.

Apdorotą degalą laikykite uždarame inde ir pažymėkite jo įpylimo datą.

Užfiksuokite veiksmus techninės priežiūros įrašuose, kad prižiūrėtojai galėtų patikimai pakartoti procedūrą ir sumažinti pavasarį kylančias netikėtas problemas.

Pavasario paleidimas: ką patikrinti prieš pjaunant

Po degalų stabilizatoriaus procedūrų arba bako ištuštinimo žiemai, greitas patikrinimas prieš pjaunant padeda nustatyti problemas, kurios gali trukdyti paleisti arba sukelti žalą.

Operatorius turėtų patikrinti kuro būklę, vamzdžius ir jungtis, ar nėra nuotėkių ar užsikimšimų; patikrinti oro filtrą ir pakeisti, jei jis nešvarus; patikrinti degimo žvakę, ar nėra užsiteršusi, ir ar tarpai yra teisingi; patikrinti alyvos lygį ir pakeisti, jei ji yra pieniška arba sena; pagaląsti ir pritvirtinti peilius; patikrinti saugos jungiklius, akseleratorių ir droselio veikimą; patikrinti akumuliatoriaus įkrovą elektrinio paleidimo modeliuose; pašalinti nuolaužas nuo platformos ir aušinimo grotelių.

Užrašykite rezultatus ir atlikite reikiamą techninę priežiūrą prieš pirmąjį paleidimą, kad galėtumė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

You May Also Like

Rekomenduojami video